Welkom bij CorTing

SinneWyn

Commercieel advies

Om een succesvolle bedrijfstechnisch, commerciële en plezierige ommezwaai te kunnen maken, gaan we de kernactiviteiten omzetten in een gedegen verdienmodule. Dit zal resulteren in positievere resultaten maar vooral in meer plezier in de topsport dat ondernemen heet. 

Door binnen bedrijven in vijf stappen de verdienmodule positief bewerken.

1 Analyseren van de huidige verdienmodule.
2 Bepalen van doelstelling, droom en bestemming.
3 Route die afgelegd moet worden bepalen en uitwerken.
4 De zichtbare hobbels en weerstanden bewerken, repareren en/of saneren.
5 Deze doelen
 trainen in het veld en op de werkvloer, resulteert in succes en werkplezier.

Door ons of ons netwerk, via de onderstaande stellingen u laten ondernemen

  • Meedenken om het UW bedrijf te laten zijn
  • Samen opstellen van uw commerciële plannen
  • Ons als commercieel 'sparring partner' te benutten 
  • Optimaal plezier in het ondernemen te hebben & krijgen
  • Sparren om de basis verdienmodule en de centrale as te versterken
  • Door 'out of the box' ons met u en uw organisatie mee te laten denken
  • Zorgen dat uw commerciële werknemer(s) uw verkoopplannen optimaal uitvoeren


VERKOOPTRAINING:

De TOP bereiken via de meest begaanbare weg met training en scholing. 

Wanneer u klaar bent om commercieel te groeien, de verantwoordelijkheid te nemen voor uw eigen succes. Dan bent u klaar voor de persoonlijke verkooptrainingen en zelfverrijking in kennis en plezier in uw bedrijf en op uw vakgebied.

 

Verkoop en verkoop gerelateerde medewerkers trainen en begeleiden op de werkvloer.
* Door de 9 stappen te benutten, zal de verkoop naar een succesvoller niveau worden gebracht.
* Met als doel de omzet, werkplezier te verhogen en een volwaardige gesprekspartner te zijn.

De volgende 9 punten zijn afzonderlijk of in deze volgorde uit te voeren

1 Scannen waaraan een klant moet voldoen
2 Op een optimale manier een afspraak te maken met de juiste persoon
3 De etiketten bij het bezoeken van de bedrijven en wat daar allemaal bij komt kijken
4 Op een oprechte en vragende manier de behoefte van de klant boven tafel weten te krijgen
5 Waardebepaling en onderbouwing van dienst/product, de noodzaak dat u moet/mag leveren
6 Het beroemde afsluiten en de eventuele bezwaren die nog gespiegeld moeten worden
7 Uitwerken van de opdracht en de bijkomende voorwaarden van leveren afspreken
8 Nazorg, routing, contacten onderhouden en het uitbouwen naar een plus klant
9 Analyseren wat de klant en u meer voor elkaar kunnen en willen betekenen