Door duidelijke route en plannen, gaan we op de top belanden.

 

De prijs voor succes  betalen, ga je commercieel niet balen. 

 

Heb je verstand van zaken, dan raap je ook de knaken. 

Commercieel Praktijktrainen van de medewerkers.

Door de buitendienst met veldtraining één op één uit te voeren. d.m.v. doelstelling, doelgroep, afspraak maken, bezoek, gesprek en afsluiten te gaan trainen, anelyseren, evalueren en leren. 

Door de medewerkers in winkel/magazijn/werkvloer om te scholen en te trainen. d.m.v. van het vrijblijvend advies en afwachtend verkopen om te buigen naar een daadkrachtige vragende verkoper. 

Dit realiseren we door de volgende commerciële adviezen en trainingen optimaal te benutten:

  • Introductiegesprek en/of een halve dag meelopen in de praktijk
  • In kaart brengen van het niveau van de medewerker en leerweg bepalen
  • Routeplan via praktijktraining gezamenlijk op de werkvloer tot uitvoer brengen
  • Hoe de relaties te onderhouden en deze weten te binden aan het bedrijf en persoon
  • De social-media maximaal benutten, hier meer contacten verzamelen en onderhouden
  • Training in groepsverband en/of één op één training in theorie, praktijk en in buitendienst 

De praktrijktrainingen ondersteunen u en uw commerciële werknemer met: 

  • Heldere toekomstdoelen stellen
  • Scannen en werven van nieuwe klanten
  • Begeleiding/structuur geven aan de uitvoering 
  • Onderbouwen van vraagstukken in gesprekstraining 
  • Live netwerken en optimaal de social-media benutten
  • Trainingen in het veld en op de werkvloer verzorgen
  • Optimaliseren bestaande klanten
  • Afsluiten van de deals
  • Nazorg en planning